marți, 14 octombrie 2014

Satul meu

satul meuEu şi locuiesc în comuna Balta Doamnei care este formată din mai multe sate. Este o comună frumoasă cu oameni harnici, case mari şi frumoase, tineri muncitori. În scoala din comună învaţă mulţi copii cuminţi şi voioşi. Avem grădiniţă, primărie şi multe magazine cu produse de toate felurile, pentru toate gusturile. Un alt punct de admiraţie în satul meu, este padurea ce se intinde maret la marginea satului. Mergand prin aceasta padure ai senzatia ca esti usor ca aerul si liber ca pasarea in zbor. In satul meu se află biserica de lemn „Sfinții Trei Ierarhi” (secolele al XVII-lea–al XVIII-lea), monument istoric de arhitectură de interes național. Eu învăţ într-o şcoală modernă, dotată şi curată. Sunt mîndra că sunt un mic locuitor al acestei

comune şi vreau să contribui şi eu cînd voi fi mare la dezvoltarea ei.

Un comentariu: