duminică, 19 februarie 2017

Emotii de concurs

ConcursEra o zi frumoasa de primavara. Eu impreuna cu colegii mei si domnul profesor mergeam la renumitul concurs "Micul Matematician". Aveam emotii, de praca roiuri de fluturi se jucau in stomacul meu. Sosise timpul sa intru in sala de concurs unde ma asteptau int-o banca ingusta din spatele clasei pixul si foaia cu exercitii. Ma asez in banca si ma uit pe foaie, din cauza emotiilor exercitiile mi se par foarte grele si am inceput sa intru in panica. Timpul trecea si eu nu incepusem sa scriu inca nimic. deodata supraveghetorul de clasa se indreapta spre mine, atunci imi dau seama ca este chiar profesorul meu, atunci m-am linistit si am inceput sa ma concentrez si am inceput sa scriu, acum exercitiile nu mai erau atat de grele pe cat pareau la inceput. Emotiile au disparut, iar eu am rezolvat toate exercitiile. Am predat foaia cu exercitiile rezolvate si am plecat. A doua zi au venit rezultatele, domnul profesor ma anunta ca am luat punctaj maxim si ma felicita spunandu- mi ca este mandru de rezultatele obtinute de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu