sâmbătă, 21 iunie 2014

Scrisul

Cand eram mica imi doream sa pot sa scriu. Ma fascina modul in care oamenii mari faceau niste semne pe hartie care aveau un inteles – unul ascuns mie. Umpleam foi intregi cu linii, bucle si alte lucruri care imi treceau prin cap, asa vedeam eu scrisul, niste semne, toate la fel.
Cand am inceput scoala am invatat literele una cate una si cuvintele incepeau sa se lege, incepeam sa formez propozitii, fraze... Scrisul prindea sens. Drumul de la scrierea primelor litere, cuvinte şi propozitii simple, pana la alcatuirea de compuneri închegate, a fost o perioada de intense acumulari, imbinarea cuvintelor in propozitii si a propozitiilor in texte, sensul cuvintelor folosite, tehnica dezvoltării ideilor. Insusirea corecta a scrisului în ciclul primar are o importanta deosebita pentru desfasurarea activitatii intelectuale. 
Scrisul este o reprezentare in timp a limbajului, un mijloc eficient cu o vechime
apreciabila de stocare şi transmitere a informatiei. Prin scris, omul are posibilitatea sa-si exprime gandurile si sa le organizeze, sa le pastreze perioade mai lungi, sa le transmita altor generatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu