vineri, 27 septembrie 2013

Compunere despre - O zi din vacanta mare

Era o zi calduroasa de vara din vacanta mare. Cand m-am trezit era inca intuneric, era sase dimineata. Eram la bunici. M-am dat jos din patsi am fugit repede la bunica sa ii spun ca vreau sa fac o plimbare in natrura. Ea mi-a aprobat dorinta si mi-a pregatit micul dejun. Am plecat la drum, soarele era pregatit sa ma stropeasca cu lacrimile sale de foc. Cum am urcat dealul de la marginea satului, dintr-o data mi s-a parut ca am intrat intr-o alta lume. Totul era frumos ca in povestile pe care mi le spunea bunica seara la culcare. Regele soare pusese stapanire pe marele albastru, cerul. Roua rece a diminetii s-a asternut pe iarba verde si pufoasa. Stoluri de pasari zburau deasupra mea, impreuna cu fluturi in
toate culorilecare dansau in cer.
Cerul senin, de un albastru stralucitor si racoarea diminetii ma indemnau la visare. Am mai stat un timp sa admir natura in picioare, apoi m-am asezat la umbra unui stejar batrancat lumea, a carei inaltime te ametea. Dupa un timp, din spatele meu se auzi un latrat. M-am speriat atat de tare incat imi venea sa ma urc in copac, dar am renuntat, imediat m-am linistit, fiinta care latra s-a dovedit a fii adorabilul meu catel, Bombonica. Sperietura fusese cumplita, chiar si dupa ce l-am luat in brate, inima imi batea cu putere, parca ar fi vrut sa imi sara din piept.Bombonel m-a lins pe mana pentru a ma linisti. Dintr-o data Bobo a inceput sa alerge de colo, colosi sa latre voios de parca ar fi vrut sa imi spuna ceva. L-am urmat! Spre mirarea mea, catelul m-a dus in curtea bunicilor unde tocmai sosise mama cu tata. Dupa ce m-au imbratisat, mi-au spus ca au o surpriza pentru mine, un lucru pe care mi-l doream de ceva vreme. In portbagajul masinii ma astepta o bicicletamare si roz. Era exact ce imi doream. Cu aceasta bicicleta am hinarit pe strazile satului pe parcursul intregii vacante.

2 comentarii: