sâmbătă, 27 septembrie 2014

Prima zi de scoala

Prima zi de scoalaBatrana toamna a sosit inca odata cu bogatiile ei : fructe coapte, dulci si zemoase si covoarele de frunze ruginii ce se impletesc usor pe strazi.
O data cu toamna a venit si un nou an scolar, usile scolilor  se redeschid pentru elevii din anii trecuti, dar si pentru o noua generatie de mici scolarei de clasa 1. Am ajuns in careul scolii plin de forfote, galagie si copii imbujorati, eram nerabdatoare sa imi revad colegii si pe doamna diriginta. Deabea astept sa povestim cum am petrecut fiecare vacanta de
vara. Cand am intrat in clasa pe fiecare banca ne asteptau noile manuale cu numele fiecaruia pe ele, ne-am asezat in banci iar, doamna diriginta ne-a intrebat daca ne bucuram ca am inceput un an nou scolar si am raspuns in cor ca da. Ne-a dat orarul si ne-a spus ca ne vedem a doua zi. Asa

a fost in prima zi de scoala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu